[MAX 100 woorden] Vanuit de lectoraten doen opleiders van Thomas More Hogeschool onderzoek, samen met leerkrachten uit het primair onderwijs en samen met studenten. Dat doen ze altijd rond thema’s die betekenisvol zijn voor de onderwijsgemeenschap Thomas More. Op deze manier kan in goede afstemming met werkveld en opleiding nieuwe (praktijk) kennis worden ontwikkeld mét en vóór de praktijk van het basisonderwijs. Nieuwe inzichten vanuit de lectoraten worden ook ingezet bij het professionaliseringsaanbod van de Thomas More Academie. Zo dragen we bij aan de professionele ontwikkeling van (aanstaande) leraren en opleiders.
Onze praktijkgemeenschappen
[MAX 100 woorden] Tempus egestas sed sed risus pretium quam vulputate dignissim suspendisse in est ante in nibh mauris cursus mattis molestie a iaculis at erat pellentesque adipiscing commodo elit at imperdiet dui accumsan sit amet nulla facilisi morbi tempus iaculis urna id volutpat lacus laoreet non curabitur gravida arcu ac tortor dignissim convallis aenean et tortor at risus viverra adipiscing at in tellus integer feugiat scelerisque varius morbi enim nunc faucibus a pellentesque sit amet porttitor eget dolor morbi non arcu risus quis varius quam quisque id diam vel quam elementum pulvinar etiam non quam lacus suspendisse faucibus interdum posuere lorem ipsum
[button toevoegen: lees meer over onze visie op onderzoek]