Meteen naar de inhoud

Jonge kind

Teamscholingstrajecten
Home » Cursussen » Spelend leren met een ontwikkelvoorsprong

Spelend leren met een ontwikkelvoorsprong

In elke klas zit wel een leerling van wie je weet dat hij/zij meer uitdaging kan gebruiken. Krijg praktische handvatten, laat je inspireren en daag kinderen met een ontwikkelvoorsprong uit door middel van spel!

Doel
Leer ontwikkelvoorsprong signaleren en weet hoe je hier het beste mee om kunt gaan in de klas.

Doelgroep

Onderbouwleerkrachten en IB-ers

Inhoud
Theorie en praktijk worden samengebracht. We bespreken wat er komt kijken bij signaleren van een ontwikkelingsvoorsprong. Waar houd je rekening mee bij oudercommunicatie? En we leren je hoe het werkt met de overgang naar groep 3 en de lesstof van die groep. Je kiest een maatje om elkaar te stimuleren en mee samen te werken tussen de bijeenkomsten.

Je verdiept en verrijkt activiteiten tijdens het spel. Je werkt ze uit, passend bij het thema waarmee je werkt. Zelfstudie is afhankelijk van hoe enthousiast je aan de slag gaat om hetgeen je gehoord en uitgewerkt hebt te implementeren tijdens je dagelijkse werkzaamheden in de klas.

We presenteren de uitgewerkte activiteiten aan elkaar om te inspireren en geïnspireerd te worden.



44.
Cursus

Thema
Spelend leren

Organisatie
Thomas More Academie

Locatie
Thomas More Hogeschool

Trainer
Sandra Kramer
Lia Keizer

Afronding
Certificaat

Startdatum
nog niet bekend

Aantal bijeenkomsten
4

Contacttijd
5-10 uren

Zelfstudie
<10 uren

Prijs
€ 375,-





Ik heb een vraag

Vraag informatie aan

Ook interessant

Thomas More Academie  |  Stationssingel 80, 3033 HJ, Rotterdam  |  E. pro@thomasmorehs.nl  |  T. 0104657066  |  M. 0612650293
Onderdeel van Thomas More Hogeschool  |  Leveringsvoorwaarden